חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
    • מוצרים חדשים

      דבקי גורילה

  • גורילה בלוג
  • אודותינו
  • לקוחות עסקיים

כיצד להדביק אריחי אמבטיה בצורת משושה עם גורילה קוסטרקשן?

כיצד להדביק אריחי אמבטיה בצורת משושה עם גורילה קוסטרקשן?

כיצד להדביק אריחי אמבטיה בצורת משושה עם גורילה קוסטרקשן?

התאהבתי באריחי משושה כשבנינו את הבית שלנו לפני יותר מארבע שנים. אהבתי את העיצוב הקלאסי, הקטן ואת העניין החזותי שהוא נתן מרחב קטן וחשבתי שהוא יהיה מושלם עבור חדר הרחצה הראשי שלנו. רק לאחר שהייתי במרכז העיצוב חודשים לאחר מכן הבנתי שאם ניישם את אריחי המשושה בחדר האמבטיה זה יהיה שדרוג ענק ויוסיף לתקציב שלנו סכום שלא היה שווה את העלות באותה תקופה. כשבונים בית צריך לקבל החלטות כאלה מכיוון שהפרטים הקטנים האלה יכולים להצטבר כל כך מהר. אם עקבתם אחר המסע שלנו באינסטגרם, אולי שמתם לב שכבר כמה זמן אנחנו מסיימים את המרתף שלנו. אנחנו מתקרבים כל כך ואני לא יכולה לחכות לחלוק אתכם את התוצאה הסופית. זה היה מאוד כיף להיות מסוגלת לבחור את הגימורים שאני באמת רוצה ולא לדאוג לשלם עבור השדרוגים האלה במשכנתא ל-30 שנה!

 

נתקלתי בתמונה הזו בפינטרסט לפני זמן רב וידעתי שזה מה שאני רוצה בחדר האמבטיה שלי. בעלי היקר הסכים לרצונות שלי ורק בעבודה עם האריח הזה הבנו למה העלות כל כך גדולה יותר. האריח הקטן גוזל זמן רב והוא ישבר בקלות רבה אם תנסו לחתוך את הפינות הקטנות כך שיתאימו לקיר.

 

 

בעלי רצה לסיים את הקצה בצורה אטרקטיבית אבל לא היו לו את הכלים העדינים הדרושים כדי לחתוך אריחים עדינים כל כך. אז הוא הגיע עם הרעיון הזה כדי לקצץ את האריח מול האמבטיה כדי לתת לו גימור יפה מבלי שהבלגן של האריח ישבר.

 

 

גורילה דבק להצלה! היו פעמים רבות שדבק גורילה הציל אותנו בפרויקטים מכיוון שהשתמשנו בו עבור חלקי מעבר לריצוף וידענו שהוא יעשה את העבודה המדויקת לסיום האריח מול האמבטיה. השתמשנו בגורילה קונסטרקשן לשיפוצים כללים מכיוון שהוא היה הבחירה הטובה ביותר לפרויקט זה.

 

 

אתם יכולים להשתמש בכל חתיכת קישוט המתאימה למטרות שלכם. רצינו לשמור על האמבטיה קלה לניקוי ובחרנו בחתיכת עיטור מעוגלת קטנה. אתם יכולים למדוד ולחתוך את זה בחנות בנייה מקומית או לחתוך בעצמכם.

 

 

הקפידו למרוח שכבה עבה בין האריח לפאנל והחזיקו במקום למשך מספר דקות כאשר הוא מתקבע. אולי תרצו שיהיה לכם סמרטוט בהישג יד כדי שתוכלו לנגב את כל הדבק העודף.

 

 

וואלה! זה נראה הרבה יותר טוב וזה היה כל כך קל לעשות! וודאו שיש איטום של כל הסדקים לאחר שהדבק מתייבש.

 

 

נכון שאריחי המשושה נראים מדהים!?! אני אוהבת את זה.

 

זהו פוסט ממומן שנכתב מטעם Gorilla Glue עבור המחברת. כל הדעות הן 100% של המחברת.
הפוסט תורגם לעברית ע”י דבק גורילה ישראל. פוסט המקור נמצא כאן

A Simple Hexagon Tile Hack & $250 Giveaway!