חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
    • מוצרים חדשים

      דבקי גורילה

  • גורילה בלוג
  • אודותינו
  • לקוחות עסקיים

כיצד לעשות שלט מעץ ללא כלים חשמליים ובעזרת סרט הדבקה/חבלה של גורילה?

כיצד לעשות שלט מעץ ללא כלים חשמליים ובעזרת סרט הדבקה/חבלה של גורילה?

כיצד לעשות שלט מעץ ללא כלים חשמליים ובעזרת סרט הדבקה/חבלה של גורילה?

אולי זו הפופולריות של חיפוי קירות בעץ שהיוותה השראה לשלטי עץ שהם כל כך פופולריים בימינו. רואים אותם בכל מקום! לא משנה לאן אני הולכת, חנויות המתנות, השווקים והבוטיקים מצוידים כולם בשלטי עץ בסגנון בית חווה מודרני. אני פשוט אוהבת אותם, גם אתם?

 

 

מזל שהם קלים וזולים להכנה. וגם לא צריך כלים משוכללים. למעשה, המצאתי דרך ליצור שלט עץ ללא שימוש בכלי עבודה חשמליים! מה? אבל איך הקרשים ילכו יחד? קַל! עם גורילה סרט הדבקה/חבלה!

 

 

הנה איך להכין שלט עץ ללא כל כלי עבודה חשמליים:

ניתן למצוא את כל הציוד שתצטרך בחנויות כדי ליצור שלט בגובה 20 ס”מ  ורוחב של 53 ס”מ. ניתן להכין שלט בכל גודל שתרצו.

– (4) לוחות עץ ברוחב 5 ס”מ ואורך 53 ס”מ
גורילה סרט הדבקה/חבלה
דבק גורילה שקוף
-ספוג שיוף
-צֶבַע
*גורילה סרט הדבקה/חבלה חזק פי 3 (לעומת סרט דביק של מותג בעל ערך מוביל) לאחיזה שנמשכת. עשוי עם דבק עבה כפול, גב מחוזק ומעטפת קשוחה לכל מזג אוויר, סרט דביק זה נהדר עבור פרויקטים ותיקונים הן בפנים והן בחוץ. גורילה סרט הדבקה/חבלה נדבק למשטחים חלקים, מחוספסים ולא אחידים, כולל עץ, אבן, טיח, לבנים, מתכת וויניל.

 

 

בקשו מחנות לחומרי בניין לחתוך את לוחות העץ לרצועות באורך (8) 53 ס”מ (או חתכו אותם בבית עם מסור. מכיוון שהלוחות האלה דקים, ניתן בקלות לחתוך אותם עם מסור ידני).

העבירו שורת דבק לאורך הקצה הארוך של רצועת עץ אחת והניחו בצמוד לרצועת עץ אחרת הנלחצת בחוזקה. ייתכן שתראו מעט דבק נסחט החוצה – זה סימן טוב! יש לכם את זה מספיק חזק.

 

 

ברגע שיש לכם שלוש רצועות דבק יחד, תלשו שלוש חתיכות של גורילה סרט הדבקה/חבלה והניחו את חתיכות הסרט בניצב על רצועות העץ. השתמשתי בגורילה סרט הדבקה/חבלה בשלושה מקומות: הקצוות והאמצע.

 

 

המשיכו להדביק עד שכל שמונת הלוחות ומודבקים זה לזה. הניחו לדבק להתייבש היטב. זה לקח רק כחצי שעה.

 

 

לאחר שהלוח יבש, הופכים אותו ומשייפים אותו קלות עם ספוג השיוף, משייפים את הקצוות הגסים ושאריות הדבק המיובש.

 

 

עכשיו הגיע הזמן לצייר. את שלי צבעתי בשלוש שכבות של צבע אקרילי לבן. אתם יכולים גם להכתים אותו אם תרצו. רק וודאו שכל הדבק המיובש מלוטש מהעץ. תנו ללוח הצבוע שיוף קל לאחר שהצבע מתייבש.

השלב האחרון הוא הכי כיף. עכשיו אתם מחליטים מה אתם רוצים על השלט שלכם. אני בחרתי להשתמש במילה אחת בלבד: thankful. אבל אתם יכולים להשתמש ברשימת מילים, ביטוי, שם המשפחה שלכם, כל דבר שאתם רוצים! פשוט הדפיסו את העיצוב שלכם והעבירו את העיצוב לשלט באמצעות נייר פחמן. כך:

 

הניחו את נייר הפחמן על שלט העץ והדביקו אותו למקומו.

כעת הניחו את העיצוב על גבי נייר הפחמן והדביקו אותו למקומו.

 

 

בעזרת העט הכדורי, עקבו אחר הקצוות החיצוניים של העיצוב שלכם. זה יועבר לעץ שמתחתיו. (אם השתמשתם בכתם או בצבע כהה, הקפידו להשתמש בנייר העברת פחמן לבן.)

הסירו את העיצוב ואת נייר הפחמן.

 

 

עכשיו הגיע הזמן לתפוס את המכחול ולמלא את העיצוב. אל תדאגו יותר מדי לגבי השלמות כאן. זכרו, כיתוב ביד הוא גם מאוד פופולרי בימינו.

 

 

מה שאני באמת אוהבת בהכנת שלטי העץ האלו הוא שזה כל כך קל להחליף אותם לחגים שונים. אני יכולה לכסות את ה “thankful” בכמה שכבות צבע ואז להתחקות אחר עיצוב אחר לחג המולד.

זהו פוסט ממומן שנכתב מטעם Gorilla Glue עבור המחברת. כל הדעות הן 100% של המחברת.
הפוסט תורגם לעברית ע”י דבק גורילה ישראל. פוסט המקור נמצא כאן:
https://createandbabble.com/how-to-make-farmhouse-sign-without-power-tools/