חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
    • מוצרים חדשים

      דבקי גורילה

  • גורילה בלוג
  • אודותינו
  • לקוחות עסקיים

כיצד להכין ארגונית קיר לניירות בעזרת סרט הדבקה/חבלה של גורילה?

כיצד להכין ארגונית קיר לניירות בעזרת סרט הדבקה/חבלה של גורילה?

כיצד להכין ארגונית קיר לניירות בעזרת סרט הדבקה/חבלה של גורילה?

אנחנו אולי חיים בעולם דיגיטלי, אבל אם הבית שלכם דומה לשלי, אתם עדיין טובעים בבלאגן של ניירות. בין אם מדובר בחשבונות, קבלות או יצירות אמנות של ילדים, נראה כי ערימות נייר מתרבות בן לילה.

שמירה על עומס הנייר תחת שליטה היא אחד הדברים הקלים ביותר שניתן לעשות כדי לשמור על הבית מאורגן. אני מנסה להתמודד עם הכל כפי שהוא מגיע דרך הדלת: למחזר את הזבל מיד, למיין את הדואר ולפנות את הילקוטים של הילדים כל יום.

אבל הייתי צריכה מקום לארגן את הניירות שאני רוצה לשמור ושגם יראה טוב בבית שלי. יצרתי את ארגונית הקיר הזו “עשה זאת בעצמך” כדי להחזיק את הניירות החשובים וזה הפתרון המושלם לעומס הנייר שלנו. זה היה סופר פשוט להכנה עם רק כמה חומרים ווזה נראה מדהים למדי!

רוצים להכין ארגונית קיר בעצמכם ולעצור את עומס הנייר לתמיד? המשיכו לקרוא כדי לראות איך זה נעשה.

ארגונית הקיר הזו כל כך פשוט להכנה – זה לוקח בערך 10 דקות עם רק כמה חומרים זולים. אתם יכולים להתאים אישית את המראה המתאים לעיצוב שלכם, וליצור כמה שאתם צריכים כדי ליצור את מערכת הארגונית המושלמת שלך!

עבור כל אחת, תצטרכו:
-קנבס מתוח 12×16. ניתן למצוא בכל חנות יצירה.
-2 תיקיות קבצים בגודל אותיות. אני בוחרת בעיצוב  שלשחור ושמנת, אבל אתם יכולים להשתמש בכל סגנון שמתאים לעיצוב שלכם.
גורילה סרט הדבקה/חבלה . ניתן לרכוש בחנויות ברחבי הארץ ובאתר GorillaGlue.co.il
-חותך נייר או מספריים

אם אתם משתמשים בשתי תיקיות שונות, התחילו בבחירת איזו תהיה בחלק העליון ואיזו תהיה בחלק התחתון.

חתכו רק את החלק הקדמי של התיקייה התחתונה  לגובה של 15.24 ס”מ. אני משתמשת בחותך נייר בשביל זה אבל אם אתם מסוגלים לחתוך מאוד ישר אתם יכולים להשתמש במספריים.

הניחו את הקנבס שטוח על סביבת העבודה שלך, ויישרו את התיקיה התחתונה לתחתית הקנבס. הדביקו את החלק העליון של גב התיקיה באמצעות גורילה סרט ההדבקה/חבלה.

גורילה סרט הדבקה/חבלה הוא כוכב העל של הפרויקט הזה. הוא חזק פי 3 (בהשוואה לסרט דביק של מותג בעל ערך מוביל) לאחיזה שנמשכת. עשוי עם דבק בעובי כפול, גב מחוזק ומעטפת קשוחה לכל מזג אוויר, סרט דביק זה נהדר עבור פרויקטים ותיקונים הן בפנים והן בחוץ.

גורילה סרט הדבקה/חבלה הוא סופר עבה מה שמקל על העבודה איתו. אתם עדיין יכולים לקרוע אותו בקלות, אבל הוא נדבק שטוח ומחזיק חזק. וגם נראה נהדר! לא הייתי סומכת על שום דבק אחר עבור הארגונית הזו שאני יודעת שהיא הולכת להיות הרבה בשימוש בכל יום.

לאחר שהתיקיה התחתונה נמצאת במקומה, קחו את התיקייה העליונה וחתכו הן מלפנים והן מאחור לגובה של 20 ס”מ. הניחו אותה על הקנבס כך שהקצה העליון יתיישר עם החלק העליון של הקנבס. פתחו אותו כדי שיהיה שטוח, והשתמשו ברצועה של גורילה סרט הדבקה/חבלה כדי להדק את גב התיקיה לקנבס.

השתמשו ברצועה נוספת של גורילה סרט הדבקה/חבלה כדי להדביק את החלק העליון של התיקיה לחלק העליון של הקנבס (וודאו שהתיקיה עדיין פתוחה כדי לא להדביק אותה סגורה!).

הקפידו לעטוף את הסרט סביב החלק העליון של הקנבס לאחיזה בטוחה וקו נקי. לאחר מכן תוכלו לסגור את החלק הקדמי של התיקיה.

חזרו על שלב זה גם עם החלק התחתון של הקנבס. לאחר מכן השתמשו ברצועה של גורילה סרט הדבקה/חבלה בכל צד כדי לאטום את התיקיות סגורות. זה יוצר את הכיסים בארגונית ומסיים את אותה בצורה יפה.

זהו זה! הארגונית החדשה מוכנה למיין ולהחזיק את כל הניירות החשובים שלך. ומכיוון שהיא מאובטחת עם גורילה סרט הדבקה/חבלה, אתם יודעים שהיא סופר חזקה ומוכנה להחזיק כל דבר.

אתם יכולים בקלות לתלות את הארגונית על הקיר עם וו פשוט. השתמשו בה ליד השולחן שלכם כדי להחזיק ניירות חשובים שזקוקים לתשומת לב או חשבונות שיש לשלם.

אתם יכול גם לתלות אותה בחדר המשחקים כדי לאחסן יצירות אמנות של ילדים, או במרכז הפיקוד של המשפחה כדי לנהל דואר וניירות בית ספר כשהם נכנסים. צרו כמה סטים שאתם צריים כדי ליצור את המערכת המושלמת!

אני לגמרי מאוהבת בארגונית הקיר הזו. זה היה סופר קל, נראה נהדר ועוזר למנוע מהניירות להיערם על השיש במטבח שלי. סך הכל זכייה של אמא!

זהו פוסט ממומן שנכתב מטעם Gorilla Glue עבור המחברת. כל הדעות הן 100% של המחברת.
הפוסט תורגם לעברית ע”י דבק גורילה ישראל. פוסט המקור נמצא כאן:
https://www.sunnydayfamily.com/2017/12/diy-wall-organizer.html