חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
    • מוצרים חדשים

      דבקי גורילה

  • גורילה בלוג
  • אודותינו
  • לקוחות עסקיים

כיצד ליצור אדניות עציצים לבית בקלות עם גורילה דו צדדי שקוף?

כיצד ליצור אדניות עציצים לבית בקלות עם גורילה דו צדדי שקוף?

כיצד ליצור אדניות עציצים לבית בקלות עם גורילה דו צדדי שקוף?

 

אני אוהבת להתעדכן בטרנדים, במיוחד כשזה מגיע לעיצוב פנים. בשמחה הייתי צובעת את הקירות כל שישה חודשים כדי שהדברים ייראו רעננים. אבל עבור רוב האנשים (כולל את… בעצם כולל גם אותי) זה פשוט לא אפשרי. אז במקום לבזבז כל סוף שבוע בשנה בצביעת חדרים שונים בבית שלי, אני פשוט עושה עדכונים הרבה יותר קלים לאביזרים שלי.

 

 

אחד החסרונות בעיצוב עם טרנדים הוא שזה נוטה להיות מאוד בזבזני. למה להיפטר ממשהו רק בגלל שהוא כבר לא אופנתי? במיוחד כשאנחנו רואים את ההשפעה שיכולה להיות לזה על הסביבה. במקום להחליף, אני מנסה לעדכן את הרהיטים הקיימים שלי, או אפילו להפוך את האשפה שלי למוצרים שאני אוהבת.

 

 

הדיקט הדק שהשתמשתי לייצור האדניות הללו גמיש באופן מפתיע עם גימור בהיר ממש מקסים, הוא יוצר מראה מינימלי מבלי להסתמך על שחור ולבן לצבע. יש לי קטע עם עץ בהיר כבר די הרבה זמן ועדיין לא סיימתי איתו! אבל הדבר הגדול בשימוש בדיקט הלא משויףהזה הוא שאני יכולה לצבוע אותו עכשיו או בעתיד, ברגע שהטרנד הבא שאני אהיה אובססיבית אליו יגיע!

 

 

חומרים:

-דיקט בעובי 0.8 מ”מ
גורילה דו צדדי שקוף
-סכין מלאכה
-חפצים גליליים עמידים למים – קופסאות שימורים, אדניות, פחים

 

אני אוהבת את מגוון המוצרים של דבק גורילה אבל מעולם לא ניסיתי את גורילה דו צדדי שקוף לפני כן. קראתי על זה וזה נשמע טוב מכדי להיות אמיתי. סרט דו צדדי, שקוף (לא מצהיב), לשימוש פנימי/חיצוני ומתאים כמעט על כל משטח ומרקם. אני חייתב להודות שהייתי סקפטית. הלכתי והזמנתי את הדיקט לפרויקט הזה ותהיתי אם זה באמת הולך לעבוד.

וזה קרה! הסרט הוא עבה ודחוס, כך שכאשר מניחים על חפץ כזה הוא יכול לשבת במרווחים ועדיין יש לו משטח מוצק להיצמד אליו. הסרט היה די קל לקילוף. לא לקח לו יותר מ-10 שניות להתקלף בפינה. השתמשתי בהרבה עבור הפרויקט הזה כי הדיקט מנסה לחזור ישר. ככל שתשתמשו יותר בסרט, כך תקבלו פחות לחץ בחיבור.

 

 

הוראות:

 

 

1. מדדו את אורך ורוחב הגליל שרוצים לעטוף אותו עם הדיקט. בעזרת סכין יצירה חתכו את הדיקט למידות אלו.

 

 

2. גזרו רצועות של גורילה דו צדדי שקוף והניחו אותן אופקית, סביב החלק העליון והתחתון של האדנית ובמאונך סביב המשטח. מקלפים את הסרט וזורקים. ניתן גם להוסיף את הסרט לדיקט עבור חוזק נוסף.

 

 

3. עטפו את הדיקט מסביב לאדנית כשהיא מוחזקת היטב במקומה. הדקו במקום עם מסקינטייפ למשך 10 דקות עד שהחיבור מאובטח לחלוטין.

 

 

4. שייפו את הקצוות הלא אחידים בעזרת נייר שיוף. אתם יכולם לכסות עם צבע מבריק או לכה כדי להפוך אותו יותר עמיד למים, אבל אני מאוד אוהבת את מראה העץ הגולמי הזה.

 

 

זהו פוסט ממומן שנכתב מטעם Gorilla Glue עבור המחברת. כל הדעות הן 100% של המחברת.
הפוסט תורגם לעברית ע”י דבק גורילה ישראל. פוסט המקור נמצא כאן:
https://fallfordiy.com/blog/2018/05/29/diy-plywood-wrap-planters-made-easy-gorilla-glue-mounting-tape/